ผู้บริหารคณะมนุษยศาสตร์ เข้าร่วมกิจกรรมหัวข้อ Student/Customer-Centered Excellence
ผู้บริหารคณะมนุษยศาสตร์ เข้าร่วมกิจกรรมหัวข้อ Student/Customer-Centered Excellence ในวันที่ 28 เมษายน 2565 ผ่านโปรแกรม Zoom meeting ซึ่งในกิจกรรมดังกล่าวจะมีการเสวนา (Discussion) และการฝึกวิเคราะห์ในประเด็นของ Student/Customer/Stakeholder Needs, Expectations, Exceed expectations และ Voice of Customers - VOC/ Stakeholders – VOS เพื่อให้สามารถนำเกณฑ์คุณภาพการศึกษาเพื่อการดำเนินการที่เป็นเลิศ (EdPEx) มาใช้ในการพัฒนาคณะมนุษยศาสตร์
On 28th April 2022, the Executives of the Faculty of Humanities participated in the online activity on the topic of “Student/Customer-Centered Excellence” via Zoom Meeting. The activity included some discussion and practice on analyzing Student/Customer/Stakeholder Needs, Expectations, Exceed expectations, and Voice of Customers - VOC/ Stakeholders – VOS to help the faculty utilize educational criteria (EdPEx) to improve the quality of the faculty.